بيانيه اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان يزددر پي فتنه‌انگيزي و آشوبگري مجدد سران فتنه 88:كاسه صبر ملت لبريز شده است ...

 

یزدفردا "در پي فتنه‌انگيزي و آشوبگري مجدد سران فتنه 88 اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان يزد در بيانيه‌اي اين حركت ضدانقلابي و ضد مردمي ايادي آمريكا و صهيونيست را محكوم كرد. متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:


بسم الله الرحمن الرحيم

در طليعه سي و دومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران و در پي حضور حماسي ملت سرافراز ايران در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن، جهانيان يكبار ديگر شاهد استواري قدم‌ها و ايمان راسخ دل‌هاي پاك مردم انقلابي ايران اسلامي بودند. حماسه‌اي كه نشان داد پيوند ناگسستني امت با امام و مقتدايشان و با خلف صالح خميني كبير(ره) هر روز محكم‌تر مي‌گردد. روز 22 بهمن امسال يكبار ديگر نشان داد جوانان مؤمن اين مرز و بوم همچون نسل‌هاي پيشين خود مدافع آرمان‌هاي امام و انقلايند و آماده جانفشاني در راه سراسر عزت دفاع از حريم ولايت.

در اين ميان دشمنان زخم خورده اين ملت كه داغ سخت ذلت توسط امت هميشه در صحنه و جوانان غيور در جوشش عظيم نهم دي و 22 بهمن 88 بر پيشاني آنها زده شد، امسال بيش از سال‌هاي گذشته دندان عصبانيت و حقد به هم ساييدند، چراكه انقلاب بزرگ ملت ايران موج بيداري امت‌هاي مسلمان و مستضعف جهان را با خروش هرچه تمام‌تر به راه انداخت و بساط ظلم و جور ديكتاتورهاي منطقه را يكي پس از ديگري جمع كرد و اين موج، توفنده‌تر به پيش مي‌رود.

و اما واكنش اين جنايتكاران تاريخ، اين بود كه مزدوران داخلي و جيره‌خواران ذليل خود را به مصاف با حركت عظيم اقيانوس ملت بفرستند تا سند خيانت اين فتنه‌گران و اربابان جبّارشان كامل و بار ديگر دست خائنين به امام و امتِ امام به خون جوانان ميهن آلوده شود. آنچه در روز 25 بهمن 89 رخ داد، اوج استيصالِ استكبار و منافقانِ داخلي و خارجي بود كه در حركتي مذبوحانه و سراسر ذلت بر روي مردم بسيجي و مؤمن اسلحه كشيده و جمعي از بهترين فرزندان ملت را به خاك و خون كشيدند.

بي‌شك مسئوليت مستقيم اين توطئه‌ها و جنايت‌ها برعهده سران فتنه (موسوي، كروبي و خاتمي) و اربابان و حاميان خارجي آنهاست كه برخلاف حركت پرشور ملت در يوم‌الله 22 بهمن، ايادي آدمكش خود را در 25 بهمن 89 به خيابان كشيدند و به زعم خود قصد وارد كردن ضربه بر پيكره نظام را داشتند.

كاركنان و كتابداران اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان يزد ضمن محكوميت شديد اين حركت مذبوحانه و خائنانه سران فتنه و مزدوران آنها، شهادت دو تن از جوانان انقلابي و بسيجي را به محضر مقام عظماي ولايت، حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدظله‌العالي) تسليت گفته و خطاب به مسئولان قضايي كشور اعلام مي‌دارند: هم‌اكنون كاسه صبر انقلابي ملت لبريز شده و مردم عزيز ديگر تاب تحمل سكوت در مقابل اين خيانت‌ها را ندارند و از دستگاه قضايي تقاضا دارند با قاطعيت و صلابت فتنه‌گران را به اشد مجارات برساند و قلب ملت را شادمان نمايد.


والسلام علي من اتبع الهدي

اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا